Rentabiliteit:

U, als bedrijfsleider, kent als geen ander de pijnpunten binnen uw onderneming. De factor tijd speelt vaak in het nadeel van bedrijfsleiders om acties te bepalen en op te volgen dewelke een verhoging van het rendement zouden teweeg brengen.

Onze specialisatie om het rendement te verhogen ligt voornamelijk in het optimaliseren van uw interne en externe verkoopprocessen en een begeleiding op maat van uw verkopers en/of Sales Manager.

Sales Manager:

U kan kiezen uit drie modellen Expert, Ad Interim of Coach the Coach om uw verkoopteam en/of individu aan te sturen naar betere prestaties en verkoopresultaten.

De invulling van de rol van een Sales Manager is verschillend van bedrijf tot bedrijf. Rekening houdende met deze invulling zullen wij onze aanpak bepalen met als doel uw Sales Manager te begeleiden op operationeel, functioneel en organisatorisch vlak.

Account Manager:

Sommigen beweren dat verkopen complexer geworden is omwille van onder andere de toenemende prijs concurrentie en klanten die zich op voorhand beter informeren.

Om het succes van uw verkoop te verhogen zijn verschillende factoren bepalend. Toch is het uw verkoper zelf die altijd het verschil maakt ongeacht de kwaliteit en prijszetting van zijn product en/of dienst.

Trainingen:

Goede opleidingen zijn een motivatie opstoot op korte termijn en een duurzame verrijking op lange termijn. Jammer genoeg blijven de meeste verkooptrainingen een motivatie opstoot op korte termijn met een te duur prijskaartje.

Wij gaan vooral voor duurzaamheid en slagen hier ook in omwille van het feit dat we op maat van de behoeften van het individu handelen. De ontwikkelingsplannen zijn zowel van toepassing voor de activiteiten op kantoor als op het terrein.