Referenties:

De voornaamste redenen waarom ondervermelde projecten succesvol tot een einde zijn gebracht:
• handelen met respect voor elke medewerker en bedrijfscultuur
• sterke betrokkenheid creëren bij medewerkers, klanten en prospecten
• impact van veranderingen transparant argumenteren met voor-en nadelen
• alle invalshoeken in kaart brengen en uitdagen
• onze persoonlijke ambitie om vooropgestelde doelstellingen te behalen

 

belgacom

2004 – 2005: uitrol Indirect verkoopkanaal
2002 – 2004: uitrol 100% prospectie kanaal met Direct Sales
1999 – 2002: uitrol retentie team via call center

 

prox

2011 – 2013: integratie hunting team KPN B2B binnen Mobistar
2008 – 2011: hervorming exclusief Indirect verkoopkanaal van Business Agenten

 

newte

2005 – 2006: begeleiding en integratie van verkoopdepartementen na overname van Muxum door Newtel

 

part

2006 – 2008: uitrol prospectie verkoopteam naar B2B vanaf 50 werknemers
2006 – 2008: hervorming Indirect verkoopkanaal van Boekhouders en Accountants
2006 – 2008: uitrol retentie strategie voor de kantoren

 

vanlooy

2013 – 2014: hervorming van de organisatie met focus op enerzijds verhogen van rentabiliteit en anderzijds het stimuleren van de verkoop via de winkelpunten alsook de buitendienst